mandag 9. april 2012

Single release - Ravnastua

Igår hadde jeg en aldri så liten releasekonsert i anledning den nye singelen "Váimmu čuovga / Heartlight". Jeg er superfornøyd med den sangen! Juhani Silvola har gjort en kjempejobb, og hvis vi fortsetter på denne måten blir den nye plata uendelig bra! :D Gleder meg så fryktelig til vi blir ferdige med den!
Så igår spilte Odd-Erling Simensen og jeg en halvtimes konsert på Ravnastua. Det var fullt hus! Nå er det ikke et så veldig stort lokale, men det var godt gjort av ca 40 personer å komme opp på vidda for en liten konsert.  Det var helt utrolig! Jeg hadde ikke trodd at så mange skulle dukke opp der! Kjempegøy! For å komme dit må man gå på ski eller kjøre snøscooter. Desverre var det 2 sykker på ski som ikke kom frem i tide til konserten, men håper å se dem igjen neste gang.
Håper du har hatt en fin påske!

 -----------------

Yesterday was my releaseconsert of the single "Váimmu čuovga / Heartlight". I am so happy with the outcome of this song! Juhani Silvola has done such a good job with this song, and if we continue like this, the new record will be just amazing!! :D I am so terribly looking forward to finishing this new album!
So yesterday Odd-Erling Simensen and I played a 30 min long concert at Ravnastua Mouintainhouse. And it was packed! its not a very big venue, but I was amazed that around 40 people had come to the middle of the tundra to hear this concert. It was incredible! I never thought that so many people would show up!  They came skiing or with snowmobiles. Unfortunately two skiers did not make it in time to the concert, but I hope to see them next time! 
I hope you had a good easter!



Status update:
Imorra er det releasekonsert på Ravnastua, verden fineste plass!//Tomorrow is my releaseconcert at Ravnastua-worlds mot beautiful place!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

RSS