tirsdag 24. juli 2012

Jeg har vært i Alveland! I have been in Alveland (Elf-land)

Sist lørdag var det verdens første mytologifestival i Lundarhegni Naturpark. Temaet denne ganger var "Alveland" og jeg var headliner for første gang i mitt liv tror jeg. Kjempestas! Parken var så fin! Jeg skjønner godt at det blir kalt for Alveland og at alvene liker seg der! :D Odd -Erling Simensen og jeg spilte duokonsert på en utescene. Desverre regnet det innimellom, men folk koste seg, og vi fikk tak over scenen. Superkoselig scene mellom to berg.



Odd-Erling og jeg

Bilde av meg på plakaten



Gården sett fra festivalområdet

Alvebekken kansje?


Veien fra gården til festivalområdet

Bål for matlaging

Øving på pil og bue

Backstage
                                       
Gården vi overnattet og som festivalen var på.

Salg av kunst og håndverk

Teater om alver


Lundarhegni Amfi

Kattungene på låven


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

RSS