søndag 16. september 2012

Gjestedanser for Al Farah!

Iår er året der flere milepæler enn vanlig blir nådd. Jeg har blitt invitert som gjestedanser for Alfarah! Al Farah er norges orientalske danseforening. De holder festforestilling én gang i året der de har 2 gjestedansere, som de hyrer inn, og resten av danserne er folk som har meldt seg på å danse.
Selv om de sikkert hadde sine grunner til å velge 2 norske gjestedansere denne gangen, så føler jeg en stor ære over å få være gjestedanser sammen med Ingrid Bjørsnes Kvam fra Trondheim.
Al Farah har hatt en helt spesiell rolle i min utviklig som magedanser, som den sikkert har for de fleste av danserne i Norge. Jeg har danset ganger på showene deres, og det har alltid vært en positiv opplevelse, og veldig lærerikt for meg å få tilbakemeldinger på dansen min av både de etablerte danserne i Norge og andre dansere og tilskuere.
Jeg visste ikke helt hva jeg skulle servere folk denne kvelden. Al Farah har jo alltid vært ganske konservativt for meg, når jeg sammenligner med det jeg får oppleve i England og show i andre land. Jeg visste ikke om jeg skulle lage koreografier tilpasset AlFarah showet, eller bare kjøre på med mitt, -det jeg danser når jeg er i utlandet. Jeg valgte å gå for det siste. Fordi når nå har invitert meg, så skal de få alt det jeg er god for også. Jeg ga alt denne kvelden, og fikk blandede tilbakemeldinger på det, som ventet. Men jeg er storfonøyd! Dette var antakelig min eneste gang som gjestedanser hos Alfarah, så jeg måtte bare gi alt. Jeg er superfornøyd med det jeg gjorde der!

Jeg og Ingrid fikk skikkelig superstjerne-oppvartning bak scenen. Eget rom å skifte i og greier! Det var superbra service! :D

Ingrid og meg backstage.

Vel overstått opptredener.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

RSS