lørdag 7. mai 2011

Våravslutning på Alta magedans

Forrige lørdag var jeg i Alta under elevforestillingen til "Alta magedans" for en gangs skyld! Jeg var kjempeglad for at det klaffet slik, og i tillegg spurte Ingunn om jeg hadde lyst til å være med å danse på forestillingen, og det hadde jeg selvfølgelig!
Ikke bare det, men samme helgen ble Dansens Dag feiret over hele landet, og i Alta også. Ingunn hadde masse dansing den helgen, men desverre var jeg altfor sliten til å være med på noe av det. Når jeg skulle opptre på forestillingen var jeg så lav på energi at jeg ikke var sikker på om jeg skulle klare å gå opp den lange trappen opp til scenen... Huff det er virkelig an rar følelse å ha at man hele tiden er sliten. Men nu har det gått en uke til der jeg ikke har noe spesielt program, og jeg har fått tatt igjen endel kontorarbeide. Jeg føler at jeg sakte kommer tilbake til meg selv. Ringene under øynene er nesten borte...
Ganske merkverdig, og veldig overraskende også at det tar sånn på å reise rundt på konserter og shows. Jeg kunne ikke tenke meg å gjøre noe annet, så derfor er jeg så overrasket over kor sliten jeg er nå etter 2 mnd med intensiv jobbing.

Men uansett, på våravslutningen danset jeg en solo også danset jeg sammen med elevene til Ingunn som var med på Tribal Fusion kurset mitt jeg hadde i Alta ifjor høst. Det var skikkelig arti! Jeg syns de er så flinke og var veldig stolt over å danse sammen med dem! Takk til Tina, Live og Hilja! Jeg håper jeg får sjangsen igjen en annen gang! :D

Som sagt, denne uken har jeg sovet mest, jobbet bittelit, og slappet av masse....:D DEEEIIILIG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

RSS